• Специфични и технически въпроси
Обратно в Съдържанието


Специфични и технически въпроси

1.a. Как е възможно да ме е убил друг играч, докато съм онлайн в играта?
Най-основната причина това да се случва е, че този който те е убил, те е нападнал, докато си бил офлайн, но е довършил битката, когато ти вече си бил онлайн. Това може да се случи дори да си играл нон-стоп в продължение на изминалия час. Когато някой започне двубой, той е принуден от самата игра да го завърши в даден момент. Ако някой започне двубой с теб и си затвори браузъра, ще трябва да довърши двубоя при следващото си влизане в играта. Ще изгубиш по-малката сума злато, която си имал у себе си, когато са те нападнали, или наличното злато, когато са приключили двубоя. Да кажем, че си излязъл с 1 злато у себе си и някой те напада, след известно време ти влизаш, натрупваш 2000 злато у себе си, нападналия те влиза и довършва двубоя, но ще ти вземе само 1 злато. Същото е вярно и ако си излязъл с 2000 злато у себе си, когато нападателя довърши двубоя и те убие, а ти вече имаш само 1 злато.

1.б. Защо ми казва, че съм убит на полето, при положение, че съм спал в страноприемницата?
Същото нещо се получава, когато някой започне битката с теб, когато си бил на полето, и я завършва, след като ти си си легнал вече в страноприемницата. Имайте в предвид, че когато не правите нищо в играта за по-продължително време, ще се превърнете в цел за другите, които ще могат да ви нападнат на полето. Ако трябва да станете за няколко минути от компютъра, не е зле първо да си наемете стая в страноприемницата, за да намалите риска от нападиние, докато не играете.

2. Играта ми казва, че не приемам бисквитки/кукита/, какво е това и какво вършат?
Много са вкусни за хапване с течен шоколад. Шегата настрана, това са късчета информация, която уебсайтът съхранява на вашия компютър, за да може да ви различи от останалите играчи. Понякога, ако имате файъруол/защитна програма/, тя ще блокира кукитата, някои браузъри също могат да блокирате кукитата. Проверете си настройките на браузъра и на файъруола, за да можете да ги настроите да приемат кукитата. Трябва да позволите да приема поне сесийни кукита, за да играете играта, но всички видове кукита е по-добре.

3. Какво означава това:
  Warning: mysql_pconnect(): Lost connection to MySQL server during query in /home/lotgd/public_html/dbwrapper.php on line 82
and
  Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/lotgd/public_html/dbwrapper.php on line 54
mean?
Това е строго секретно съобщение, което вашият компютър ви праща, за да ви каже, че е време да спрете да се взирате в екрана и да поизлезете на чист въздух.
Всъщност е често срещана временна грешка, обикновено причинена от зареждането на сървъра. Няма нужда да се притеснявате, просто презаредете страницата (може да са нужни няколко опита).

4. Нищо не става в продължение на часове - Какво да правя ?
Излезте и си поиграйте НЕвиртуално. Когато се върнете, всичко ще си работи - ако не работи, значи проблема е сериозен. Проблемите със сървъра се установяват своевременно, така че ако има такъв, той ни е известен и ние работим за отстраняването му. С всеки имейл и съобщение по старата поща, съобщаващи за един и същи проблем, ни пречите повече, отколкото ни помагате.

5. Защо сайтът има толкова много изскачащи прозорчета?
Моля ви, изключете си програмата за блокиране на попъпи. Това не са реклами.
Играта използва попъпи за следните неща:
a) За подаване на Молба за Помощ.
б) За да пращате и получавате съобщения по Старата Поща.
в) За да сме сигурни, че ще видите нашите най-нови Съобщения за Деня.
Последната точка е важна. Прозорецът със Съобщенията за деня се отваря всеки път, когато има ново съобщение. В повечето случаи това са съобщения за технически проблеми със сървъра, за бъгове (за които не е нужно да пускате Молби за помощ, защото са известни и се работи по тях), както и други съобщения, които екипът мисли, че са съществени и е нужно да получавате своевременно.


Обратно в Съдържанието
Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons License.
Game Design and Code: Copyright © 2002-2005, Eric Stevens & JT Traub, © 2006-2007, Dragonprime Development Team
Design: Jade Template © Josh Canning 2004 of HFS